Sahabat

Halaman

19 Februari 2011

Hari ini : Mesyuarat Agung PERKEP

By Dalia Hassan at Sabtu, Februari 19, 2011
Petang ni dalam kul 2pm ada mesyuarat agung Persatuan Keluarga Polis (PERKEP), tapi nampaknya aku terpaksa tidak menghadirkan diri walaupun kehadiran memang diwajibkan. Bukan apa, aku dah memang ada program awal2 lagi, lagipun family mertua aku baru sampai dari kampung malam tadi... takkan aku nak biarkan tetamu sendiri kat rumah, betul tak?  Lagipun hari ni aku nak bawak diorang jalan2 kat KL...

Lagi satu, bukan nak protest ke apa, tapi diorang tak boleh jugak nak salahkan aku kalau tak datang.... Hari ni nak meeting, pagi semalam baru hantar semboyan kat kitorang... at least bagilah seminggu lebih awal ker sebab aku tau semboyan tu dah lama sampai kat pengurusan, cuma diorang lambat sangat nak bagi kat kitorang... so, tengok jer la apa hukuman yang menanti, aku terima jer... what to do? memang dah tak boleh nak elak dah.....

Selamat bermesyuarat lah ye kepada semua kawan2 ku yang akan pergi meeting petang ni.... apa2 keputusan pun aku setuju 100%..... dan..... aku tunggu jer apa tindakan yang akan dikenakan keatasku... whatever!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review