Sahabat

Halaman

25 Julai 2011

Hari Minggu

By Dalia Hassan at Isnin, Julai 25, 2011
Assalamualaikum semua....

Hari ni sekali lagi hari kemalasan buat aku.. Apa taknya, semalam (Ahad) hari yang sepatutnya aku berehat dirumah tetapi dipenuhi dengan aktiviti dari pagi sehingga ke tengah malam... pagi seawal jam 7.30am aku dah bertolak ke padang Dewan Alamanda Seksyen 20 Shah Alam untuk menghadiri acara sukan tahunan sekolah tadika strawberry kali ke 19. Seperti tahun lepas, anak aku masuk persembahan gimrama dan sukaneka. hehehe.. comel sungguh anak mama ni... macam mama masa kecik2 dulu..... ;)
















Dalam kul 11am aku bergegas ke IPK Selangor di Seksyen 9 Shah Alam untuk menghadiri Pertandingan Karaoke PERKEP Kontinjen Selangor. Jangan salah sangka yer, bukan aku yang masuk, tapi aku bagi sokongan pada kawan aku Nuraini Tuah yang mewakili IPD Subang Jaya. Pertandingan ini di adili oleh Abang Azmeer sebagai juri. Saringan pertama dilakukan pada jam 11am hingga 1pm, manakala saringan kedua bermula jam 2.30pm sehingga jam 4.30pm... 15 orang peserta dipilih ke peringkat akhir yang berlangsung pada sebelah malam.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review