Sahabat

Halaman

31 Januari 2012

Hari-Hari Tanpa Nasi

By Dalia Hassan at Selasa, Januari 31, 2012
Assalamualaikum wbt...

Hari ni masuk hari ke lapan aku tak sentuh nasi dan roti. Kenapa? Semuanya pasal berat badan aku yang semakin suka2 hati naik tanpa bagi peluang kat aku.... tension. jeles pada kawan2 aku yang dah beranak pinak pon badan masih maintain lagi... kali ni aku betul2 nekad nak diet... tak kurus pun takper la, asalkan kembali ke asal.... tengok kat gambar, sangat buruk dan pastinya aku akan sentiasa mengelakkan diri dari berhadapan dengan lensa kamera.

Hari kelapan, aku cam rasa ada perubahan skit walaupun perubahan tu tak nampak dek mata kasar... hanya aku yang merasa perbezaan itu. Harap2 aku mampu mengawal nafsu selera makan sehingga berat badan aku kembali ke asal.... sesungguhnya, aku nekad!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review