Sahabat

Halaman

28 Mei 2012

Kejohanan Futsal Piala KPD Subang Jaya 2012

By Dalia Hassan at Isnin, Mei 28, 2012
Assalamualaikum wbt...

Sabtu lepas, 26 Mei 2012  telah diadakan Kejohanan Futsal Piala KPD Subang Jaya. Dalam demam dan batuk yang tak sudah2, terpaksa juga aku gagahkan diri untuk bermain sama mewakili cawangan trafik IPD subang jaya. Memang tak boleh nak all out, walaupun sebenarnya aku bukanlah pandai main pun... saje je join untuk mencukupkan orang... yang kelakarnya, setengah jam sebelum lawan, aku pergi tonggeng ubat batuk gara2 tak tahan batuk yang tak sudah2 dan hidung tersumbat... penyudahnya masa lawan, aku seperti diawang2an... mamai! hahaha.... aptb!

Team lelaki wakil KBKA/KTD lawan Balai Putra Height



KBKA/KTD lawan Balai Sunway


Muka orang sakit... huhu!


Tempat kedua wanita : team dari cawangan narkotik


Johan wanita : Cawangan Pengurusan

Tuan OCPD Subang Jaya dan Timbalan

Kak Mona...


Inilah antara team kami.. walaupun kalah, tapi team dari kami (trafik) yang paling ramai terpilih untuk mewakili IPD untuk Piala KP nanti...

Johan kategori lelaki :  Balai Putra Height

Pemain terbaik...


Tu je la... Sekian.. ;)

Alia : harap untuk kejohanan futsal tahun depan, kesihatan aku berada di tahap yang baik... huhu! frust rasa tak dapat berikan yang terbaik sedangkan masa latihan aku mampu buat jauh lebih baik dari tu...

2 comments:

chegu abbas berkata...

saya lah pengaddil hari tu hihihih

Dalia Hassan berkata...

Ye ker? Hahahhaha!

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review