Sahabat

Halaman

23 Jun 2012

Oh Exam!

By Dalia Hassan at Sabtu, Jun 23, 2012
Hari ni aku exam di Kolej Poly-Tech Mara, Bangi. Apa yang aku boleh cakap, aku sangat frust sebab lain yang baca lain yang keluar.. Sebenarnya soalan tu tak adalah yang susah sangat, tapi tak study, camana nak jawab kan? Hampir 30 soalan berkaitan dengan akaun.. ada yang aku ingat lagi, ada yang aku dah lupa, ada yang aku confuse.. erm. takper lah.. harap2 aku lulus la exam tu nanti. Mana tahu rezeki dan nasib kan? Tapi perasaan aku masa keluar dari dewan tadi tak sama dengan perasaan aku masa exam kewangan tahun lepas... masa exam kewangan tu, aku keluar dewan dengan perasaan yang sangat confident. Hari ni aku keluar dewan dengan perasaan yang serba tak kena.. susah hati.. haishhhh! Camana ni?

Balik dari exam, aku terus masuk opis coz aku dah janji ngan puan nora zura din, isteri bos sengalku Baim Wong celup nak jumpa dia... Dalam sejam lebih jugak aku melepak ngan dia kat cops tu, sampai tuan pun sms dia tanya bila nak balik... hahahah! aku kalau dah jumpa geng sekepala ni, memang susah nak berhenti bercakap... hahahahha! hilang rasa susah hati aku bila dapat bergelak2 ni...

Oklah.. tu je diari aku untuk hari ni... ngantuk ni.. esok ada kenduri kawin kat perkampungan orang asli jenderam hilir, dengkil.. jom!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review