Sahabat

Halaman

30 Ogos 2012

Salam Lebaran

By Dalia Hassan at Khamis, Ogos 30, 2012
Assalamualaikum wbt..

Selamat hari raya, salam lebaran buat semua walaupun agak kelewatan sedikit untuk aku update blog aku ni... bukan malas, tapi jadual waktu beraya yang padat (ceh macam artis!) yang membuatkan aku sedikit mengabaikan blog kesayanganku ini....

Raya tahun ni sedikit meriah sebab aku sambutnya di kampung halaman aku di Segamat, Johor... Mana tak meriahnya, kami enam orang adik beradik bersama famili masing2 semua beraya di rumah mak kecuali kak Ani yang terpaksa bertugas di pagi raya... nak buat macamana... kerja sebagai nurse, waktu bertugas tak menentu... tapi tak apalah... yang penting kami sambutnya dengan meriah walaupun kak Ani tak dapat join sekali...

Punyalah bz dengan tetamu yang datang, tak sempat nak ambil gambar lebih2... ni je la yang ada...

Oh... Si Comot ini tiada kena mengena dengan cerita raya ini...

Pagi raya pertama, selepas solat raya kami buat bacaan tahlil kat rumah jer... tak seperti tahun2 sebelumnya, kami akan menziarah ke kubur arwah atok dan nenek.

adah... adikku yang sengal...


periuk kera... makanan lain aku lupa nak amik gambar.. hehehe

lauk ni mak masak khas untuk aku yang mengidam ni....


Ainul kalau dah jumpa geng....
Petang raya kedua, kami bertolak ke Kota Tinggi... kampung halaman encik asben.. plan asal nak balik raya keempat, tapi terpaksa tukar plan saat akhir sebab kami ada program lain... hehehe... nanti aku cerita yer...



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review