Sahabat

Halaman

15 November 2013

Hari Ini Dalam Sejarah : 15 November 2003

By Dalia Hassan at Jumaat, November 15, 2013

Ini kisah 10 tahun yang lalu... Pada tanggal 15 November 2003, entah kenapa hati aku tergerak nak keluar dari bilik aku kat opis dan berborak dengan staff opis yang dok kat kaunter pendaftaran (akademi memandu)... tapi memang itulah hobi aku... lebih suka buat keje kat luar bilik, sebab aku tak suka duduk dalam bilik sorang2.. bosan..

Masa aku tengah berborak dengan Ina, salah sorang staff kat kaunter pendaftaran tetiba je aku nampak ada dua orang mamat ni datang menghala kearah opis aku.. tetiba je aku jadi nervous.. hormon tak stabil... dup dap dup dap rasa didada... hahahah... macam poyo je kan, tapi itulah yang aku rasa... aku tanya Ina, budak berdua tu siapa? Ina jawab tu budak kolej YPJ, Sabtu aritu dah datang daftar untuk tambah kelas D... so diorang datang untuk masuk kelas la...

Sejak tu bila mamat tu datang nak belajar kereta untuk cukupkan tempoh jam, aku memang duduk dalam bilik jer... aku tak boleh tengok... deras degupan jantung... dup dap dup dap lagi...

Entah dah memang jodoh aku kut, mamat tu boleh mintak no tepon aku dari Ina... yang bestnya, dua2 mamat tu pun dok call dan sms aku hari2.. aku target yang sorang tu jer.. rupanya yang lagi sorang pun sangkut jugak.. hahahaha aptb.. tapi memang dari awal aku dah berkenan kat yang sorang ni...

15/11/2003 kali pertama aku kenal mamat tu...

4/7/2004 aku bertunang dengan dia...

24/12/2005 kami diijab kabulkan...

Alhamdulillah... kalau dah jodoh tak akan kemana... kannn??

Mode : Mengada ngada tahi kuda....

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review