Sahabat

Halaman

13 November 2014

Riang Ria @ Sunway Lagoon

By Dalia Hassan at Khamis, November 13, 2014
Assalamualaikum wbt...

Hari ni aku dengan encik asben pergi berpoya - poya kat Sunway Lagoon. Sebenarnya 29/9 hari tu kitorang dah pergi satu family dengan anak2, tapi encik asben tak puas hati sebab dia tak puas nak main air. tu yang dia ajak aku datang lagi sekali. kali ni kami berdua je. ngedate! hehehe!

Tapi hari ni memang best. Semua pun kitorang naik kecuali roller coaster. gayat. masih terbayang2 lagi roller coaster masa kat USS dulu. fobia sampai sekarang. Tapi tadi yang paling seronok bila dapat naik vuvuzela. Dua kali naik... sampai pening kepala dibuatnya. haha!

Gambar memang tak banyak pun yang dapat aku ambik. Sebabnya, handphone aku simpan dalam locker... takut terkena air.. so mana yang sempat je la aku rakam...

Layannnn!

mintak tolong kawan aku yang keje kat balai Sunway untuk dapatkan tiket harga staff ni... masih mahal tapi kurang la sikit.. hehe!
pemandangan dari Sunway Pyramid
                                       
pemandangan dari atas jambatan gantung ni...
                                     




ni aje la gambar2 sebelum henpon aku simpan kat dalam locker... takut basah.. hehe! 

In Shaa Allah 29/11 ni aku akan pergi lagi ke Sunway Lagoon sempena hari keluarga tempat keje aku. Oleh sebab tiket terhad untuk 2 orang je setiap keluarga, so aku cuma bawa Ainul jer nanti.. ;)
                                                       




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review