Sahabat

Halaman

03 Disember 2014

Hari Keluarga @ Sunway Lagoon

By Dalia Hassan at Rabu, Disember 03, 2014

Assalamualaikum wbt...

Pada 29 November yang lepas, aku telah menghadiri Hari Keluarga IPDSJ yang diadakan di Sunway Lagoon Theme Park.

 Oleh sebab aku cuma dapat 2 keping tiket, so aku cuma bawak Ainul untuk sama berpoya2 dan bersukaria dengan aku.. haha! ye la.. my encik asben dah pergi dah aritu, kali ni aku dengan Ainul la pulak.

 Dak tecik Sara pulak, walaupun masuk percuma, tapi aku tak boleh nak bawak dia. serik sebab yang bulan sept aritu aku pergi bawak dia, tak pasal2 malam tu berkampung kat hospital sg buloh, ambik nebulizer. 

Ni je la yang sempat aku amik gambar. Baru perasan yang gambar sendiri takde. huhu!

Senamrobik... berpeluh2 wooooo!
                                 
ucapan dari tuan OCPD


                                 

                                  




















tarik tali team tuan timbalan.. aku join team ni la sebab syarat mesti ada 3 orang perempuan (tapi kalah laaaaaa) haha!





dalam kul 3 lebih hujan pulak... hujan selebat lebatnya...
                                     

Eh eh! baru perasan yang gambar sendiri takder.. tak sempat nak ambik... kekekeke!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review