Sahabat

Halaman

31 Mac 2016

Majlis Perpisahan Ketua Cawangan Pengangkutan IPD Subang Jaya

By Dalia Hassan at Khamis, Mac 31, 2016

Assalamualaikum wbt...


Malam semalam bertempat di Skypark One City telah diadakan Majlis Perpisahan Ketua Cawangan Pengangkutan IPD Subang Jaya, ASP Mohd Naser Bin Ismail yang akan bertukar ke Bukit Aman bermula April ini.

Sebenarnya aku tak tahu nak cakap apa... sedih sebab beliau adalah antara pegawai yang paling baik yang ada kat IPD Subang Jaya ni. Seorang yang tegas tapi peramah, baik hati, bertolak ansur, dan macam2 lagi la. Walaupun aku bukan bekerja di bawah dia, tapi aku tetap rasa kesan dari ketiadaan dia di IPD nanti. Terasa. Sangat2 terasa.

Tapi itulah lumrah bekerja dibawah PDRM ni.. Apa2 pun... Kami sentiasa doakan agar Tuan Naser sentiasa maju jaya dan moga lebih cemerlang di masa akan datang. In Shaa Allah.









Aku dan boss aku, Tuan Azman, Ketua Bahagian Ketenteraman Awam Subang Jaya. Bos paling sporting. hehe!


bergambar dengan bakal menantu..
tatkala papa dan mama dia dah selamat masuk dalam lif... haha!


aku tak boleh tahan nak gelak bila tengok si Shaari tu... orang suruh dia naik pentas untuk menyanyi, dia boleh pulak menyamar jadi Chef... konon2 orang tak kenal dia la... hahahah!




cer tengok perangai 3 orang yang hujung tu.... haha!


artis sendu... hahahaha!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review