Sahabat

Halaman

16 Jun 2016

Status Blog #95

By Dalia Hassan at Khamis, Jun 16, 2016
Alhamdulillah.... berakhir sudah paper terakhir aku untuk semester ni tengahari tadi. Jujur aku cakap, semester ni aku teruk skit, tak berapa fokus. Apa2 pun, aku dah cuba buat yang terbaik dan yang selebihnya tu aku berserah jer.

Jadual aku agak padat, dalam masa yang sama kami team KIK perlu siapkan kertas kerja dan perlu dihantar paling lewat pada 17/6 (esok). Memandangkan dapat kelepasan tugas hampir 20 hari untuk siapkan projek paper tu, sekurang2nya aku boleh curi sikit masa KIK tu untuk aku study (walau tak sempat mana pun). hehehe..

Dan sekarang, aku rasa lega sebab dua2 tugas tu dah berakhir. Petang esok bolehlah aku balik Segamat.

Ngeeeeeeeee!

Gambar : Suka duka siapkan KIK...

Bergambar itu dah jadi satu kemestian...

Proses masukkan suara dalam video klip pendek yang kami buat

Macam2 aksi...

Reherseal sehari sebelum pembentangan depan OCPD, Tuan Azlin.

Hari presentation depan OCPD.. masa ni aku terlewat sampai 10 minit sebab pagi tu aku ada exam kat UTM Space. Punyalah cepat aku jawab... sejam awal kut aku keluar. Pukul 10.30 aku dah drift balik ke IPD.. haha!

Antara team aku.. dihari presentation depan OCPD...

Lepas present.. kitorang sambung settlekan apa yang perlu...

Langkah2 penjimatan... haha!



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review