Sahabat

Halaman

06 September 2018

Tour Of Duty : Institut Aminuddin Baki, Genting Highland

By Dalia Hassan at Khamis, September 06, 2018

Assalamualaikum wbt..

Bulan september ni memang bulan aku tak masuk opis. Ye la.. kalau tengok pada jadual aku, memang banyak akan aku abiskan masa bulan september ni kat luar. Sama ada kerja tu berkait dengan keja opis aku atau aku ambik cuti untuk balik kampung. Erm takperlah.. yang penting semuanya memang yang halal, bukan yang bolos punya.

Untuk minggu ni, 3-6 september aku menghadiri bengkel inovasi kat IAB Genting Highland. Yer lah.. aku ni budak baru belajar... banyak benda nak belajar tentang inovasi ni. Mana la tau satu hari nanti idea aku terpilih untuk membangun organisasi. Bukan saja memberi kebaikan pada organisasi, malah... makcik kayooooo! hidup makan komisyen jer... (berangan lagi..)

Entry kali ni, aku taknak cerita panjang2. Cukuplah aku kata, kursus kali ni memang santai dan tak membebankan otak. Abis kelas kami berjalan kat Genting ramai2. Pergi GPO, naik cable Car dan macam2 lagi. Alang2 dah ada kat GH kan....

Oklah. tak mau cerita panjang2 lagi dah. Ngantuk.

Daaaaaaaaaaaaaaaaa!




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review