Sahabat

Halaman

30 Oktober 2018

Pertandingan Menembak Piala KPD Subang Jaya 2018

By Dalia Hassan at Selasa, Oktober 30, 2018
Assalamualaikum wbt...

Bertempat di lapang sasar Sungai Buloh, dalam sibuk dengan pertandingan bola tampar, sempat juga aku masuk pertandingan menembak Piala Ketua Polis Daerah Subang Jaya...


taklimat urusetia




Aku ke lapang sasar dengan berpakaian sukan supaya habis je pertandingan aku boleh terus ke dewan bola tampar shah alam. Ye laaa.. belah petang pun sebenarnya ada game lagi... sekali pandang nak menembak macam nak pegi hiking plak. Haha

hiking ke kak?


Ok. Sebenarnya aku tak sangka yg pertandingan menembak kali ni habis lambat. Ye la. Biasa kul 2 dah abis, siap penyampaian hadiah. Tapi kali ni dah kul 1 pun masih takder tanda2 nak abis. Penyudahnya, aku sempat masuk acara centre fire je walhal aku lebih suka acara falling plate. Tapi takper la. Yang penting kali ni bola tampar lebih penting. Ngeeee...


So dalam pukul 1.45pm aku mintak kebenaran untuk balik awal. Apelagi.. terus la rempit ke shah alam demi untuk meneruskan perjuangan dalam menampar bola walaupun dah tau dah kemampuan yang takkan mampu kalahkan team juara bertahan.

Alah. Malas la nak cerita lagi. Tak menarik langsung.

Daaaaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review