Sahabat

Halaman

28 April 2019

Labour Day Run Ride 2019

By Dalia Hassan at Ahad, April 28, 2019

Assalamualaikum wbt

Program : Labour Day Run Ride 2019
Tarikh : 28 April 2019
Lokasi : Dataran Putrajaya

Lama sangat dah aku tak join mana-mana run. Bukan saja run, hiking pun dah lama aku tak buat. Memang sibuk memanjang. Tapi kali ni aku sempat pergi ke Labour Day Run kat Dataran Putrajaya. Ini pun sebab aku terrr daftar masa awal2 dia bukak penyertaan. Kalau tak pergi rasa macam rugi pulak sebab dah bayar. Tengok hadiah cabutan bertuah dia pun lumayan sangat (tapi tak pernah letak harapan untuk dapat sebab tak pernah sekali pun bertuah.. haha)










Run kali ni aku redah sorang-sorang. Ye la.. lepas daftar aritu aku lupa nak inform kawan2 kawan aku. Tapi takper la... nasib baiklah aku ni sejenis yang lone ranger, boleh buat apa je sorang2.




Dengan keadaan kaki aku yang masih sakit disebabkan eksiden aritu. aku redah jugakla walaupun masa yang aku ambik agak panjang dari biasa... 52 minit untuk 5km.. takperlah. yang penting aku puas hati dapat keluarkan peluh-peluh yang lama bersembunyi dalam badan aku ni...


Harap-harap lepas raya nanti banyak lagi run yang aku boleh join.
harap-harap.



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review