Sahabat

Halaman

15 Mei 2019

Kereta Rosak @ Highway

By Dalia Hassan at Rabu, Mei 15, 2019
Assalamualaikum wbt...

Kereta aku rosak kat hiway. Tak jauh dari hentian Kulai. 
Alhamdulillah ada abam2 polis bantuan ni. Diorang la yang bantu aku... dah le aku sorang2 dari Subang. Dengan muka yang tak terurus sebab ngantuk giler tak cukup tidur siapkan PSM.
Mujur diorang tak lari sebab sangka hantu yang diorang jumpa.



Salah sorang dari abam polis bantuan ni yang tolong aku drive kereta ni bawak pergi hentian Kulai. Mungkin dia tengok aku dah macam mak lampir sebab tak cukup tidur kut. 
Mungkin. 😂



Masa ni dah selamat hantar ke bengkel dan selamat juga diucapkan pada ringgit yang terbang melayang tanpa meninggalkan kata2 sayang.. huh!

Tq! Tq! Tq!


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review