Sahabat

Halaman

07 Jun 2019

Selamat Hari Raya

By Dalia Hassan at Jumaat, Jun 07, 2019

Assalamualaikum wbt

Hai semua. Sempena hari baik bulan baik ni, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin pada sekalian umat manusia di muka bumi ini yang menyambutnya.


















Tahun ni turn aku beraya di rumah mertua aku kat Kota Tinggi. Tapi disebabkan encik asben aku kerja, lepas makan dan bermaaf-maafan aku dan anak-anak aku jalan2 raya di Aeon Tebrau City, cuci mata. Penat cuci mata, aku lepak kat ofis asben aku sampai berapa kali aku tertidur sebab kepenatan tunggu dia abis keje. Katanya nak datang keje kejap je siapkan kerja sikit, tapi berjam2 jugalah aku tunggu.

Raya kedua aku balik Segamat sekejap sebelum gerak balik Subang. Dari Kota Tinggi ke Segamat ambil masa 3 jam perjalanan, dari Segamat ke Subang dekat 7 jam perjalanan! Jem teruk! Nasib baik aku tak tertidur dalam kereta dan nasib baik jugak mak aku bekalkan nasi...




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review