Sahabat

Halaman

12 Jun 2011

Esok Kerja!

By Dalia Hassan at Ahad, Jun 12, 2011
Yahoooo! Esok kerja.... dah seminggu aku tak masuk opis... rindu rasanya dengan gelak tawa kawan2 aku kat opis tu... tak sabar nak tunggu esok... kak wani, linie, ain, faizah and encik adam... nantikan kedatangan aku kat opis yer esok... pasti opis tu meriah semula dengan kehadiran aku... aku tau, semalam aku chatting ngan ain, dia kata bila aku takda kat opis, opis senyap sunyi... takder sapa yang nak usik en adam... takder sapa yang nak buli 'Baim Wong'..... ngeh3... korang semua jangan risau...esok pasti semuanya kembali ke sediakala.. ceria macam biasa...

Dan yang penting sekali, aku nak jumpa my good friend, T~Ni... banyak benda aku nak kongsikan dengan dia... banyak cerita aku nak ceritakan kat dia... pagi semalam dia ada call aku, tapi banyak benda yang aku tak sempat nak cerita, sebab dia jer yang banyak bercerita... hahaha! tapi takper... jumpa nanti boleh borak panjang dengan dia... maklumlah, sebelum aku pergi kursus, dia dah bercuti dulu... lapan hari lagi... balik kampung... tu yang masing2 banyak cerita nak dikongsikan....

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review