Sahabat

Halaman

14 Disember 2011

Camana nak atasi masalah 'malas update blog?'

By Dalia Hassan at Rabu, Disember 14, 2011
Sejak kebelakangan ni, aku tak tau apa 'kebendanya' yang mengganggu gugat hidup aku hinggakan tahap KEMALASAN aku untuk meng 'update' blog berada hingga ke tahap MAKSIMUM! bukan saja nak update blog, nak buka pon aku rasa malas, ber blogwalking apatah lagi... minta maaf yer tetamu2 ku semua... tetapi jangan risau, aku akan membalas kunjungan kalian semua setiap hari mulai malam ini... ~azam baru ni~


Inilah hasil dari post mortem dengan rakan bloggerku merangkap rakan se IPD ku, Azreen Saharudin



InsyaAllah aku akan cuba atasi masalahku ini... chayo chayokkkkkkkk!



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review