Sahabat

Halaman

26 November 2012

Durian Crepe....

By Dalia Hassan at Isnin, November 26, 2012

Assalamualaikum wbt...

Oleh sebab hari ni aku sedang bercuti, so dengan sisa sisa kerajinan yang ada dalam diri aku, aku menggagahkan diri untuk membuat crepes...kali pertama mencuba, dan ianya menjadi! Alhamdulillah...

Inilah dia Durian, Strawberry dan Blueberyy crepes! Jemput makan semua...... yummyyyyyyyyy!



Yang kelakarnya, tak sampai seminit aku update dalam facebook, bertubi2 order dari kawan2 yang mintak aku buatkan... tapi maaf yer, aku buat suka2 jer... saja nak mencuba... bukan untuk dijual... peaceeeee!

Alia : bukan menyombong diri tak nak buatkan untuk dijual, tapi oleh sebab tengah mengandung ni, tak tahan nak berdiri lama lama untuk melempeng... buat sikit tu je dah sakit2 pinggang den ni.... huhuhu!

Pesanan : Sila jangan menjilat skrin komputer / laptop / tablet / smartpohone anda! Terima Kasih!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review