Sahabat

Halaman

15 Februari 2013

Menghitung Hari

By Dalia Hassan at Jumaat, Februari 15, 2013
Dup dap... dup dap... dup dap...

Berdebar rasanya menanti hari kelahiran si kecil...Kalau ikutkan due date, 6 March... tapi aku rasa mungkin awal skit dari tarikh... Dan pada perkiraan dan ramalan aku, kali ni kemungkinan besar aku akan melalui C- Section buat kali kedua... Kenapa? Sebab kedudukan baby dalam perut aku tak stabil... sehingga ke hari ni dah masuk 37 minggu, baby masih bermain2 dan berpusing2 dalam perutku ni... Keriangan agaknya sebab ada ruang yang besar untuk bermain... haish.... sama macam kakak dia dulu...

tapi tak kisahlah  bersalin secara czer atau normal, asalkan anak aku sihat dan selamat... InsyaAllah... minta kawan2 semua doakan kesihatan dan keselamatan kami ya... Amin.

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review