Sahabat

Halaman

28 Oktober 2013

Kejohanan Bola Tampar Piala KP Selangor 2013

By Dalia Hassan at Isnin, Oktober 28, 2013
Assalamualaikum wbt...

Hari ni bermulanya kejohanan bola tampar piala KP Selangor... heheheh.. nak tergelak rasa.. ala.. main suka2 je pun.. yer la.. aku yang dulu bukanlah yang sekarang.. kalau dulu boleh je main masa zaman sekolah... zaman kat uitm dulu pun aku main untuk Uitm Johor... tapi kudrat zaman remaja tak sama dengan sekarang bila dah beranak pinak.. skill pun dah tak sama.. jauh berbeza... kelaut.. hahaha!

Tapi apa ada hal kan? Menang kalah kan adat permainan... yang penting kita enjoyyyyy! Dapat lari dari keje kat opis.. tu yang paling syokkkkk.. hahaha! (Gelak jahat)

Cuma tadi sebelum lawan dengan IPD Klang Utara, emosi aku sedikit tercalar dengan sorang minah ni... sebelum tu masa lawan dengan Ampang Jaya aku rasa seronok dan bersemangat, siap pakai lipstic sebelum masuk gelanggang... tapi bila lawan dengan Klang Utara, game tak start pun lagi aku dah beremosi, melawan rasa sakit hati..  entahla..

Kalau sebelum ni, aku memang payah nak kecik hati walaupun diorang cakap lepas... tapi aku tak boleh terima apa yang minah ni cakap masa kami dok lepak kat tepi sementara menanti turn kami... yang bestnya, masuk game kedua dia masih nak banyak cakap kat kami.. bila aku sound dia mintak dia yang masuk ganti, terdiam plak.. tak nak.. tapi bab bercakap pandai plak... dia dok bangku simpanan.. tak main langsung.. tahun depan tak payah main la yer... yang pasti game malam ni aku tak nak main... bagi la kat diorg plak merasa.. banyak cakap plak kan? Orang nak main untuk happy2... suka2.. dia sibuk nak tunjuk pandai... spoil terus semangat... bergelodak dalam jiwa..

haisshhhhhhh!

Okla...  tu jer la nak cerita.. cuma kami player lelaki dan wanita game kat tempat yang berbeza.. tak best.. tak bersemangat.. tak ada daya penarik... *wink*


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review