Sahabat

Halaman

18 Jun 2014

Drug Store? Drug Mall? Apakah?

By Dalia Hassan at Rabu, Jun 18, 2014
Assalamualaikum wbt...

Pernah tak terjadi kat blog korang, tiba tiba ada je terbit entry baru yang entah dari mana datangnya... lebih haru lagi entry tu berkenaan dadah.. ya ampun... mengucap aku dibuatnya... kalau orang baca mesti ingat aku yang jual dadah...

Sila rujuk sini untuk entry sebelum ni...

Tension aku dibuatnya... setiap hari ada jer entry baru di publish.. satu kerja aku pulak setiap kali entry masuk, aku nak kena revert to draft / delete sebelum orang lain baca... tapi kadang2 kalau terlambat sikit, ada jugak orang yang sempat baca... alahai... aku bukan tokey dadah okeyyyy!

Satu yang aku terfikir, tukar pasword dengan harapan orang tu tak boleh lagi suka suki ceroboh blog aku... tapi tak jalan juga.. dua tiga kali aku tukar pasword tapi masih ada lagi hantu ni publishkan entry kat blog aku ni... malah, lagi teruk lagi, sehari sampai 2,3 entry...

Akhirnya... pada suatu pagi yang indah, berjaya jugak aku selesaikan masalah ni... dan kini hidup aku kembali aman kerana tidak lagi dihantui oleh hantu pembawakan dadah ni... kekekekek.. kalau dulu nak buat entry baru pun takder mood, sekarang dah ok dah (konon)

tengokla tu... ni baru skit ni... tak scroll ke bawah lagi... tak termasuk yang aku dah delete... memang aku pun naik hantu bila tengok si hantu ni ceroboh blog aku....


dan inilah penyelesaiannya...

dekat blogger dashboard, pergi ke 'setting' then klik 'mobile and email'... kat bawah email tu, ada tulis 'posting using email?' kita disabled kan jer dia... settle problem. heheheh..


oklah... tu jer aku nak share dengan korang. harap entry ni dapat membantu korang daripada dihantui oleh hantu dadah ni...

sekian...

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review