Sahabat

Halaman

19 Jun 2014

Pertandingan Menembak

By Dalia Hassan at Khamis, Jun 19, 2014
Assalamualaikum wbt...

Hari ni telah berlangsungnya Pertandingan Menembak Piala KPD Subang Jaya 2014 yang bertempat di lapang sasar Briged Tengah PGA Cheras....

Walaupun aku tak berapa pandai menembak, tapi bolehlah untuk tambah2 pengalaman dan bagi kategori individu (PERKEP) aku dapat tempat ke 8... hadiahnya adalah 2 keping tiket masuk ke Sunway Lagoon... yahooo! Bolehlah lepas ni ajak encik asben berpoya poya kat sana.. kalau nak beli tiket sendiri memang tak la... mahal... huhuhu!

Tapi yang paling aku puas hati, bagi kategori berkumpulan (falling plate) walaupun kalah, diri aku sendiri dah berjaya cipta rekod menjatuhkan piring tu.. bangga beb... orang lain mungkin dah pernah buat kategori ni, tapi aku pulak inilah kali pertama pengalaman aku buat falling plate dan berjaya jatuhkan plate tu. Huahuahua... tak sabar rasanya nak tunggu next year punya pertandingan.. dah tadi dalam group aku yang seramai 4 orang, cuma aku sorang yang berjaya.. lagilah aku berlagak... hahahah senget! Kannnnnnn.....



Oklah... tu jer laporan hari ni...

 Daaaaaaaaaaaa!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review