Sahabat

Halaman

04 Ogos 2016

Program Gaya Hidup Sihat ( Trafik )

By Dalia Hassan at Khamis, Ogos 04, 2016

Assalamualaikum wbt..

Aku rasa macam dah lama dah IPD tak buat Program Gaya Hidup Sihat... Ye la.. kali terakhir dulu sebelum puasa. Ni bila trafik yang buat program gaya hidup sihat, aku tak lepaskan peluang la untuk join. Bagus juga buat aku, selain dapat mengurangkan lemak2 raya, dapat jugak la aku tambah stamina sebab esoknya aku dengan geng2 outdoor nak pergi hiking kat Bukit Tabur. Takder la pancit nanti. haha!

Tarikh : 29/7/2016
Lokasi : Tasik Subang Jaya (Berhampiran Hotel Grand Dorsett Subang)

perkara wajib... beraksi depan kamera... ngeeeeeeee!

jalan2 dulu... panas terik weh. bayangkan la masa tu baru pukul 3.30pm...
lari2 anak...

dah jalan2 n lari2 anak baru warm up.. haha!

aksi.. haha








Kopral Marthia : you all buatlah dulu... I sakit perut lah.
haha!


panas terik weh!




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review