Sahabat

Halaman

17 Ogos 2019

Lepak @ Night Circle Shah Alam

By Dalia Hassan at Sabtu, Ogos 17, 2019
Assalamualaikum wbt..

Malam tadi kami lepak kat Night Circle Seksyen 11 Shah Alam... biasa kalau kami teringin nak makan bubur nasi, memang sini la port kami. Sambil makan, sambil layan busking. Kebetulan yang busking pun kawan kami jugak.. kiranya sekali la kami datang support diorang main music...



Meriah. Padahal mereka ni ada yang aku baru kenal, tapi dah rapat semacam. Anne ngan Ika tu, ni kali kedua aku jumpa dia. Masa jumpa kali pertama (kat Night Circle jugak) pun dah macam bertahun kenal. Peramah.

Mak, adik, anak sedara, sepupu Sue pun ada sekali ni. Aku dengan family sue ni memang dah biasa. Mak Sue pun dah macam mak aku jugak. Masa aku eksiden dulu mak dia la yang beria teman aku pergi hospital. Aku pulak yang kesian, berjam2 pun dia sanggup tunggu aku.

Ha. Ni sikit yang aku sempat rakam diorang busking semalam. Kedudukan meja tak strategik. So rakam dari tepi pun ok la... janji ada.

Layannnn.









Malam tadi Wawa takder .. kursus katanya... so Husna yang ganti jadi penyanyi. Semoga Pupers Buskers semakin maju dan banyak dapat job. 😎


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review