Sahabat

Halaman

05 Oktober 2020

Chapter 10 : Oktober 2020 ~ Page 279 Of 366

By Dalia Hassan at Isnin, Oktober 05, 2020

 Assalamualaikum wbt


Isnin : 05/10/2020

PKP / MCO : Hari Ke - 202


Nasi lemak sotong lagi.. selagi aku tak dapat nasi lemak sotong yang sedap, selagi tu la aku akan mencari dan selagi itulah berat aku akan sentiasa naik.
ok bye!

Dah makan nasi lemak, makan Red Velvet Cake ni pulak. Nasib baik sikit jer...

Ah sudah! Brownies by Najalicious in da house!

Minggu depan start diet

Sebelum balik rumah, singgah beli bahan kek jap.

Lapar Mee Mamu yang viral tu.. so aku singgah la sebelum sampai rumah tu...

Cantik

Beli Mee Mamu Beef Grilled. Sedap. Sesuai sengat dengan harga. huhu!

Balik rumah, siapkan kek pulak... Kalau dah buat tu, wajiblah aku kena makan sekali.. ye takkkk.


Sis minggu depan baru start diet!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review