Sahabat

Halaman

23 Oktober 2013

Kes Pembunuhan Pegawai Ambank..

By Dalia Hassan at Rabu, Oktober 23, 2013
Sedih dan pilu.. tak tahu nak cakap apa.. apa nak jadi dengan negara kita sekarang.. hilang sifat kemanusiaan bila kerakusan dan ketamakan menguasai diri..
Korang nilaikanlah sendiri.. kes ni berlaku kat area aku.. fobia jadinya...huhu! (Rasanya ni kes jenayah pertama yang aku share kat blog ni) sama sama kita ambil iktibar.. sentiasa berwaspada walaupun dengan orang yang kita kenal kerana disebabkan keterdesakan, manusia sanggup lakukan apa aja..
<Fwrd>Slmt mlm tuan.kejadian rompakan bersenjata oleh pengawal keselamatan sendiri di Ambank no.5&7, jln usj sentral2 usj sentral subang jaya. Mangsa kerja sebagai opration officer ambank nama Noazita bt abu talib u/37thn.kerja selama 16thn dgn ambank. Kejadian pada 23.10.13 jam l/kurang 1818hrs di bilik kebal telah berlaku kejadian tembakan daripada saspek nama Ardi bin Hamza u/37thn beralamat jalan apas batu 2 no70 tawau sabah, senjata jenis pumpgun, sebanyak 1 das tembakan mengenai muka mangsa ketika sedang membuka peti kebal dan melarikan wang dlm jumlah yng tidak diketahui, kenderaan saspek gunakan sedang di kesan disyaki motosikal, pihak forensik ipk selangor telah dimaklumkan dan dlm perjalanan.semasa kejadian seramai 5 staf termasuk saspek, laporan lanjut akan menyusul.
kejam!

suspek yang macam binatang!


Al Fatihah buat arwah dan takziah buat keluarga mangsa... semoga ditempatkan dikalangan hambaNya yang soleh dan solehah.. In Shaa Allah... Aminnn

2 comments:

Fatin Wawa berkata...

Sangat menyedihkan.. pengawal keselamatan sendiri pun dah tak boleh dipercayai sekarang. Sampai sanggup membunuh. Takziah buat keluarga mangsa. :(

Dalia Hassan berkata...

betul... harapkan pagar, pagar makan padi... :'(

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review