Sahabat

Halaman

30 Januari 2015

Aktiviti Hari Ini @ Melaka

By Dalia Hassan at Jumaat, Januari 30, 2015

Assalamualaikum wbt...

Pagi ni seawal pagi aku dah bertolak ke Melaka.. Memandangkan borang aku untuk sambung belajar masih belum lengkap dan memerlukan tandatangan penjamin, so hari ni aku boleh jumpa along aku yang kebetulan hantar mak aku check up kat Hospital Melaka... dia dengan kak ani la jadi mangsa untuk jadi penjamin aku...

Yang kelakarnya, aku dengan confidentnya terus tuju ke hospital pakar pantai memandangkan sebelum ni memang mak akan rujuk ke sana jika ada rawatan susulan.. rupa2nya along aku bawa mak ke Hospital Melaka kerana kak ani aku yang kerja kat situ dah setkan appointment dengan doktor sana untuk mak buat mamogram..

Selesai urusan di Hospital, masa untuk kami cuci mata kat Jusco...

semua nak menyelit... hehe!

lupa nak pakai lipstick!

hamboiii mak buat mulut seksi....

opsssss! tak muat der..


bila makcik dan anak buah bergabung....

umur mak dah 67 tahun tapi masih cantik.. sayangggggg makk! mmuahhh!




Dah memang kami adik beradik memang kaki selfie... selfie jer la nampaknya...

Sila jangan muntah! Quiquiqui!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review