Sahabat

Halaman

08 April 2016

Status Blog #76

By Dalia Hassan at Jumaat, April 08, 2016


Ermmmmm... tak tau nak cakap apa... tapi sebenarnya aku tengah menahan diri dari menangis...

Sepanjang hari ni aku menahan rasa.. buat2 gelak.. tapi kadang2 meleleh gak air mata ni tanpa siapa2 perasan. Nak buat camana... baru aku tahu perasaan Ika bila direct bos dia bertukar. Aku boleh gelakkan dia, dan sekarang aku yang rasa perasaan yang sama.

Di kala ini.. jam 5.41pm... dia ada kat belakang aku sambil siapkan kerja... dan aku.. tak mampu nak bersuara apa2...

Cuma aku berharap, mata aku mampu bertahan dari menitiskan air jernih tu... sekurang2nya sampai dia balik. Ya. Sekurang2nya sampai dia balik.

Chayo chayokkkÄ·kk!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review