Sahabat

Halaman

18 April 2016

Status Blog #81

By Dalia Hassan at Isnin, April 18, 2016

Tetiba teringat perbualan antara aku dengan Ain dalam kelas semalam. Ain ni bestfriend aku masa zaman diploma dulu kat UITM Segamat... dan sekarang aku dan dia sama2 sambung part time degree di UTM..

Ain : Dalia, aku sebenarnya terkejut sikit dengan kau sekarang...

Aku : Lorrrr... kenapa??

Ain : Aku macam tak percaya... ko dulu jenis susah nak marah orang, kalau orang buat kau, kau senyum jer takder nak balas balik.. tapi sekarang, berbeza...

Aku : (sambil gelak) Ain, keadaan sekeliling yang merubah aku.... 

Betul. Tapi itulah hakikatnya... keadaan sekeliling yang merubah aku.. cuma kalau dengan family je aku tak mampu berubah. Macamana aku dulu, macam ni la aku sekarang. Kan mak?! hehe...


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review