Sahabat

Halaman

17 Januari 2020

Chapter 1 : January 2020 ~ Page 17 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Januari 17, 2020
Assalamualaikum wbt...

Jumaat.

Kejap je aku rasa dah Jumaat. Bila fikir2 semula... Oh! Aku MC tiga hari, dua hari je aku kerja minggu ni.. patut laaaa.. haha!

Belakang aku masih sakit walaupun dah banyak kurangnya... Aku pun masih takut2 nak angkat atau buat kerja2 yang berat. Takut nanti makin sakit...

Pagi sebelum masuk opis, aku singgah jap beli Nasi Lemak Warisan Opah kat Taipan. Sedap nasi lemak opah ni.. RM1 je sebungkus. Wangi je sebab dia bungkus dengan daun pisang.

Sampai opis, aku makan nasi lemak dengan cendawan enoki crispy.. peh.. krup krap krup krap masuk mulut. Memang best.

Tengahari waktu rehat agak lama.. so aku ambik kesempatan untuk berurut. Aku beli voucher kat Fave, so dapatlah murah sikit.


Lepas urut, aku rasa lega sangat. Esok ada sekali lagi aku urut kat sini. Harap2 segala angin yang melekat dalam badan aku ni keluarlah. Jangan menetap kat dalam tu. Sakit πŸ˜…

Malam aku gigih tengok yutiup cara nak pasang tali ukulele. Last2 tak siap jugak.
Haha
Takper la. Ada masa nanti aku buat. Kalau pasang tali gitar aku tau la.. (padahal lebih kurang jerπŸ€­πŸ˜‚)


Ok
Daaaaaaaaaaaaa


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review