Sahabat

Halaman

08 September 2014

Adik Abang

By Dalia Hassan at Isnin, September 08, 2014

Hari ni kat opis aku ada orang shooting filem. Filem Adik Abang lakonan Farid Kamil (ensemnya dia) dan Intan Ladyana.. Tapi aku paling seronok sebab dapat jumpa Nisha. Nisha ni make up artist.. dulu dia gerak dengan MIG tapi sekarang kalau tak salah aku dia gerak sendiri...

Aku rapat dengan Nisha pun sejak 2,3 tahun lepas masa diorang shooting Adnan Sempit. Dia memang peramah n baik.. Sejak tu memang baik dengan dia. dia rajin masak. pernah sekali tu dia datang opis aku semata mata hantar rendang ayam dan nasi himpit yang dia masak sendiri. Memang terbaik la... Ada sekali tu ada shooting jugak kat opis aku, dia siap masakkan untuk aku sambal ikan bilis yang sedap. aku boleh ratah je sambal ikan bilis tu.. hehehe.. murah rezeki Nisha..

Hari ni dia datang siap bagi aku kain batik yang dia beli kat Langkawi masa diorang ada shooting kat sana baru2 ni. Aku yang rasa malu.. asyik dia je bagi aku tapi aku tak pernah pun bagi dia apa2.. hehehe..

Tapi hari ni kejap je dia kat opis aku.. satu scene je nak shoot. dalam kul 12 lebih dia datang, pukul 3 lebih diorang dah settle..

tuuuu dia farid kamil ngah beratur konon2 nak bayar saman... kekekeke
Makan...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review