Sahabat

Halaman

21 September 2014

Day 21 : Tempat Yang Aku Teringin Pergi

By Dalia Hassan at Ahad, September 21, 2014

Assalamualaikum wbt....

Sedar tak sedar masuk hari ke 21 dah cabaran 30 hari ni.. rasa macam tak percaya jer aku mampu buat almaklumlah biasanya aku ni memang yang jenis malas nak menulis, kadang-kadang naik bersawang blog aku ni... hehe!

Ok. Jom tengok tempat yang aku teringin sangat nak pergi dan belum pernah pergi....

ISTANBUL




Sumber Gambar : Pakcik Google


Bestnya kalau dapat pergi Istanbul... memang teringin sangat nak pergi...baru je semalam survey pakej ke sana... aduh mahalnyaaa!!! kena kumpul duit lagi ni... ya! mulai esok aku akan ikat perut! (percayalah!)

Alangkah indahnya kalau ada sesiapa nak sponsor aku pergi Istanbul... sponsor dari A-Z termasuklah duit poket... hahaha! Berangan!!!

ISTANBUL aku datang ! (dalam mimpi)

daaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
 
30 Days Blogs Challenge





0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review