Sahabat

Halaman

11 Februari 2020

Chapter 2 : February 2020 ~ Page 42 Of 366

By Dalia Hassan at Selasa, Februari 11, 2020
Assalamualaikum wbt

Selasa : 11/02/2020


Hari ni pukul 3.30am aku dah gerak dari rumah mak untuk balik ke Subang. Aku cekalkan je hati untuk lalui 7km perjalanan keluar dari FELDA menuju ke jalan besar. Alhamdulillah masa aku nak balik tu, hujan dah mula reda... Renyai2... Sebelum tu hujan selebat2 nya buat aku rasa takut nak drive balik pagi2 macam tu... Syukurlah... Sekurang2nya aku masih boleh nampak jalan walaupun hati masih hujan

Abah bagi aku sebelah nangka madu ni... Dari pokok belakang rumah. So aku letak kat opis je.. ramai boleh makan.. memang manis... Sedap...

Tengahari tu aku teman kak Wani pergi bilik GTR untuk penukaran pusat mengundi. Kebetulan SPR ada datang bukak kaunter kat sini...

Lepas pergi bilik GTR, aku dengan kak wani pergi unit bekalan IPD pulak untuk ambik kertas warna ni. 

Spagetti beli kat kantin. Ni la yang aku buat untuk sarapan dan lunch. Senang. Jimat pun jimat sebab spagetti dia banyak..

Petang pulak kami ada meeting PERKEP BSPT membincangkan persembahan yang akan BSPT lakukan pada dinner PERKEP nanti... tema Hawaii.. tapi kami buat persembahan bollywood. Bolehlaaaaa! haha

Bali aku singgah Pizza Hut jap. Rindu pulak nak makan pizza.. 

So aku beli pizza beef pepperoni.. Untuk take away, ada promosi RM5 untuk small, RM10 untuk medium dan RM15 untuk pizza saiz large. Oleh sebab perut aku saiz extra large, so aku beli yang large la... makan sorang uollssss! Pengsan. Lepas tu ko gaduh kata tak kurus2. Dalia.. Dalia... malas Dalia nak layan. hahahha

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review