Sahabat

Halaman

21 Februari 2020

Chapter 2 : February 2020 ~ Page 52 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Februari 21, 2020
Assalamualaikum wbt

Jumaat : 21/02/2020

Ermmmm... Setiap tahun, perkara ni la yang aku sentiasa cuba elakkan. Setiap tahun juga macam2 alasan aku reka. Semuanya kerana aku tak nak pergi ke Mesyuarat Agung Tahunan Perkep (AGM) ni.

Tapi kali ni, memang aku tak dapat nak elak dah... Kalau aku ambik cuti, nanti orang pertikaikan pulak penglibatan aku untuk majlis makan malam, malam ni. Nak tak nak terpaksa jugalah aku hadir walaupun sebenarnya demam aku dah semakin teruk.


Ucapan Pengerusi Perkep

Ucapan OCPD Subang Jaya


Makan. Tapi masa ni tekak aku memang tak boleh nak terima makanan... Suhu badan kejap sejuk kejap panas. Tapi aku paksakan juga makan dalam 2 sudu nasi lemak.. oklah untuk aku makan panadol jap lagi.

Masa pemilihan AJK Perkep sesi 20/21, aku agak sedikit bengang sebab nama aku naik sebagai bendahari. Aku bengang sebab aku dilantik secara terus oleh pengerusi perkep, bukan secara undian. Sekurang2nya kalau secara undian, mungkin ada lagi yang dapat undian tinggi... Inilah salah satu sebab aku berat hati nak hadir AGM ni... Mesti sangkut jadi AJK... Aku tak suka ada komitmen lain yang aku tak ada hati kat situ.. 😭😭😭😭

Tapi tu la.. nak buat camana. Elephant fight elephant aku memang tak boleh buat apa dah. Redah je la.. terima dengan kepasrahan yang seadanya... Jalankan tugas yang diberi dengan hati yang tidak sepenuhnya...


Ermmmmmm
Dalam pukul 1 lebih kami dah gerak ke Empire Hotel. Tapi sebelum tu kami pergi cuci mata dulu kat Empire Gallery... Cari apa keperluan yang masih tak mencukupi untuk malam ni...

Gambar dalam bilik hotel lupa nak ambik... Gambar luar bilik pun boleh la...

Meja kami BSPT - Bahagian Siasatan Dan Penguatkuasaan Trafik

Tak banyak gambar selfie sebab takder mood... Lepas makan panadol baru la ada mood nak selfie... Kalau tak semua gambar guna kamera kawan2 lain...ngambar ramai2...

Antara persembahan malam tu...
Untuk majlis malam tu, InshaaAllah aku akan buat dalam entry lain...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review