Sahabat

Halaman

29 Februari 2020

Chapter 2 : February 2020 ~ Page 60 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, Februari 29, 2020
Assalamualaikum wbt

Sabtu : 29/02/2020


Aku bangun lambat pagi ni. Anak-anak pun tak sekolah, hari minggu. Dalam pukul 10 lebih baru aku bersiap untuk pergi pasar, beli barang dapur. Sebelum tu aku masuk bandar jap, singgah Al Ikhlas Gadjet, beli card reader. Dalam pada nak beli card reader, aku terbeli sekali casing henpon aku.




Balik rumah  lepas beli barang dapur kat Econsave, aku terus masak... masak simple je, ayam masak kicap...

Nak buat sambal...

sambal apa nama entah aku pun tak tau...

Tembikai... favourite aku ni... sesuai juga untuk tambah darah aku yang kurang ni...

Ni jer cerita untuk hari ni... tak banyak yang boleh aku ceritakan... 

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review