Sahabat

Halaman

14 Februari 2020

Chapter 2 : February 2020 ~ Page 45 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Februari 14, 2020
Assalamualaikum wbt

Jumaat : 14/02/2020

Aku pun tahu kenapa nama aku naik lagi untuk aktiviti Gaya Hidup Sihat minggu ni. Kiranya ni dah kali ke tiga berturut-turut nama aku naik. Yang aku tau, sepatutnya sistem penggiliran perlu di lakukan. Tak semestinya yang takder nama tak boleh turun join aktiviti ni. Cuma bila ada nama, memang tak boleh nak skip la.. Yer la.. korang bayangkanlah.. 6.30am dah ada kat perkarangan IPD. Biasanya aku solat subuh kat opis jer. Kalau solat kat rumah memang tak sempat la jawabnya... dah le sekarang waktu masuk lambat...


So macam biasa... jalan je lebih... larinya kurang. nasib baik ada geng. 

Camana nak lari kalau laluan tu ikut celah2 jalan nak ke LRT ni... (alasan tak nak lari)



lepas larian, tabata dan senamrobik pulak...

Lepas bersukan dan bakar lemak, kita makan kek pulak.

Tengahari beli kueytiaw goreng depan masjid. 

Not bad...

Petang latihan tarian...

Balik kerja, singgah pasar malam Subang Perdana beli tauhu bergedil dengan tengkuk ayam ni... sedap hoi!

Malam aku patah balik pergi IPD, untuk ambik kereta... weekend nanti nak basuh baju senang... kalau naik motor susah sikit. Baju kotor sebakul besar, camana nak bawak naik motor...








0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review