Sahabat

Halaman

04 September 2020

Chapter 9 : September 2020 ~ Page 248 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, September 04, 2020
Assalamualaikum wbt


Jumaat : 04/09/2020

PKP / MCO : Hari Ke-171

Semangat sikit nak keje hari ni... Jumaat kan.. memang la bersemangat lebih sebab esok dengan Ahad cuti.

Kak Sariha order Kuih Seri Muka Durian. Sedapnya lahai.. first time makan. Orang yang membuatnya ni memang pakar buat kuih-kuih talam ni. Lembut jer.. memang kena dengan tekak aku.

Menu tengahari aku. Nasi Cikgu kat USJ 1.. favourite ni... sedap.
Petang balik kerja hujan lebat.. so aku gerak lambat sikit. Malas aku nak meredah jem hujan-hujan ni. Sepatutnya petang aku pergi Paya Jaras jumpa Eka, bekas menantu Pakcik Suboh, tapi terpaksalah aku bagitau dia yang aku akan sampai lewat sikit ke rumah dia untuk ambil kuih yang aku order tu.

Singgah keluar duit jap kat Petronas Subang Bestari... masa ni pun dah dekat pukul 9 malam.

Rumah Eka kat Paya Jaras. Lama jugak aku berborak dengan dia.. macam2 yang kami borakkan. Sedar tak sedar dah pukul 10...

Balik rumah, sambung buat kek tapak kuda satu adunan. Cukuplah untuk bagi mak abah aku rasa esok walaupun aku tau mak abah aku bukan makan sangat kek ni.


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review