Sahabat

Halaman

09 September 2020

Chapter 9 : September 2020 ~ Page 253 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, September 09, 2020
Assalamualaikum wbt


Rabu : 09/09/2020

PKP / MCO : Hari Ke-176


Hari ni pagi-pagi siapkan sambal atkins untuk di pos pada customer Shopee. Walau tak banyak, tetap bersyukur rezeki tu ada.

Ready untuk di drop off

Parcelhub

balik dari pos barang singgah kedai bakery tepi IPD jap.. cari loyang

Dah tengahari baru sempat nak makan makanan yang beli untuk sarapan pagi tadi.

Balik rumah terus mengemas bilik. Jangan pelik ya tengok katil aku guna cadar dengan bantal frozen. Saja ambik aura anak-anak sebab diorang takder kat sini. 
Dalam pukul 6 lebih, lepas aku kemas bilik, aku masukkan baju dalam beg lepas tu terus ke Serdang.. Sebab hari ni abah aku ada datang sini sebab esok abah ada appointment dengan doktor kat Hospital Serdang.. So kami stay kat Conezion IOI Resort City.

Malam pergi menapau kat Starbuck drive thru..

ubat kurus



Malam aku tidur kat katil ni dengan kakak aku yang akak ani tu.. macam2 la yang kami membawangkan campur dengan luahan perasaan. haha!

Sebelum tidur kita masukkan karbo banyak2 dalam badan. Biar makin montel



Makan nasi goreng dengan bayam brazil crispy ina... 

Meeting dengan abang aku.. Gambar dia jer yang boleh ambik sebab aku dengan kakak aku tak pakai tudung. haha

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review