Sahabat

Halaman

26 September 2020

Chapter 9 : September 2020 ~ Page 270 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, September 26, 2020
Assalamualaikum wbt


Sabtu : 26/09/2020

PKP / MCO : Hari Ke-193

Hari ni masih lagi berada di Kota Tinggi bersama keluarga kesayangan aku... entah bila la aku dapat bertukar balik ke Johor ni... korang kalau ada sesiapa yang dapat tolong aku adjust pertukaran, meh la bantu aku. Terdesak sangat dah ni.. tak larat dah aku nak tinggal sorang-sorang kat Subang tu... sakit pening takder sapa yang tengok-tengokkan. Sendiri merawat sampai sihat.

Sarapan ringkas pagi ni... kepok lekor dengan nugget... nugget tu bukan hangus tau tapi garing... haha!


Goreng telur jer... 

Dengan sosej

Alamak... benyek dah betik ni. Terlalu masak kut... tapi tetap manis dan sedap... betik ni memang favourite aku dulu kini dan selamanya.

Sebelah petang aku ikut asben aku pergi mendobi kat Bandar Kota Tinggi.

Masuk Al-Ikhlas Gadget sederet dengan kedai dobi tu.. so sementara tunggu baju siap dicuci, aku pergi memcuci mata dulu dalam Al-Ikhlas Gadget ni. Kalau kat area aku sana, kedai ni lebih kurang macam Kedai Ustaz la... banyak cawangan Kedai Ustaz tu sekarang... tapi yang aku biasa pergi dari dulu, kat Kota Damansara. Tak jauh dari Uptown Kota Damansara.

Belikan Arissa face mask untuk kanak-kanak

Pastu beli roti dengan aiskrim kat kedai roti Al-Ikhwan..

Tak sabar nak tunggu baju siap... 

Sampai rumah tengok Makcik Oyen yang tidur lena.. kepenatan kut kemas rumah.

Asben aku sambung buat kerja kat luar. Jarang nak tengok dia buat kerja macam ni... Ni pun sebab kena paksa dengan aku.

Malam terakhir Kat Kota Tinggi untuk kali ni. Esok aku dah kena balik Subang.

Malam asben ajak pergi makan kat luar. Nak pergi Telok Sengat, confirm penuh. So kami pergi Restoren Amysha Village jer. Dekat sikit.

Macam makcik-makcik dah...




Mula-mula ingat nak ambik set. Tapi anak-anak aku nak makan nasi goreng. So layankan jer la.. Asalkan anak-anak suka.



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review