Sahabat

Halaman

23 September 2020

Chapter 9 : September 2020 ~ Page 267 Of 366

By Dalia Hassan at Rabu, September 23, 2020
Assalamualaikum wbt


Rabu : 23/09/2020

PKP / MCO : Hari Ke-190

Roti sandwich tu aku beli kat kantin tadi.. kueytiaw tu pulak Kak Sariha belikan tadi.
Happy birthday to me!!!!!




Gadis-gadis terhangat di pasaran a.k.a Empat Dara Pingitan


Mangga yang Yatz bagi semalam Sjn Adam dah buatkan jeruk asam boi. Sedap. Mmg cik adam boleh di haraplah. Siap masuk telap bagi aku bawak balik kampung.





Sebelum aku gerak dari IPD tadi, Sue ada bagi aku Nasi Ayam Buttermilk. Mak dia yang minta Sue belikan aku makanan sempena besday aku. Sampai TBS, aku terus pergi ke food court dan makan makanan yang dia bagi ni. Air aku tinggalkan dalam peti ais ofis. Takut nak minum air limau, takut sakit perut dalam bas nanti. Naye je. Haha

Sampai kampung, asben belanja makan Dominos Pizza pulak. Alhamdulillah.... Kenyang



0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review