Sahabat

Halaman

27 September 2020

Chapter 9 : September 2020 ~ Page 271 Of 366

By Dalia Hassan at Ahad, September 27, 2020
Assalamualaikum wbt


Ahad : 27/09/2020

PKP / MCO : Hari Ke-194

Petang ni aku dah nak balik Subang. Takder mood betul. Anak-anak pula sekolah hari ni... dapat bersama diorang sekejap jer la hari ni.

Roti telur jer untuk sarapan

Dalam pukul 8 pagi aku goreng nasi goreng pulak..

Pak mertua hantar Kari Ayam. Alhamdulillah... tak payah dah aku nak masak lauk lagi untuk makan tengahari...

Sempat gak la aku buat sebalang dua wonder cheese ni. Lenguh jugak la pinggang aku dibuatnya.. buat sorang-sorang...

Sebelum aku naik bas, aku minta asben singgah tepi sungai kat Kota Tinggi jap sebab aku nak beli mangga jeruk.



Lepas beli jeruk mangga baru aku ke stesen bas kota tinggi. Lemah rasa bila anak-anak aku nak ikut aku balik... mama tak kuat laaaaa... nak menitik juga la air mata mama ni. Takper lah.. cuti sekolah nanti boleh duduk sekali dengan mama.

Sampai TBS aku ambil Grab jer untuk balik ke IPD... tak larat rasa nak ambil LRT... 

Lepas ambil kereta kat IPD, aku terus gerak balik. Singgah D'Top Burger jap.. perut tetiba minta makan... nasib baik la bukak lagi walau dah pukul 12 lebih masa aku sampai stall burger tu... rezeki perut aku la...

Yummyyyyy.
Gemuk!

Masak sambal kering jap...


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review