Sahabat

Halaman

06 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 311 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, November 06, 2020

Assalamualaikum wbt


Jumaat : 06/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-234


Jumaat - Penghulu segala hari. Semoga segala urusanku hari ni dipermudahkan olehNya. 

InshaaAllah.


Nenas ni semalam aku beli kat Petronas depan Summit Usj.. so hari ni aku bawak pergi ofis la.. karang boleh makan...

Tapau makanan kantin untuk sarapan

Petang masa balik kerja perut memang lapar sangat. Tak tau kenapa menu sarapan tadi tak boleh masuk sangat kat tekak aku... Petang pulak bila perut lapar, terus teringat kat Nasi Padang.. so balik kerja terus pergi Subest cari kedai nasi padang.

Benda pertama aku order adalah - Jus Alpokat.

Nyummmm sedapnya....

Ya aku makan sorang.
Kenapa?
Ada masalah ker?

haha!

Cantik

Malam tak makan apa dah sebab masih kenyang lagi... cuma aku ambil sebotol Bird's Nest yang Sue bagi aku sempena birthday aku aritu.
Sedap. Awal2 aritu sebenarnya aku geli nak makan. Tapi bila dah try, eh sedap la pulak.

Dasar!
haha


0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review