Sahabat

Halaman

28 November 2020

Chapter 11 : November 2020 ~ Page 333 Of 366

By Dalia Hassan at Sabtu, November 28, 2020

 Assalamualaikum wbt


Sabtu : 28/11/2020

PKP / MCO : Hari Ke-256


Masak nasi goreng anakku untuk sarapan pagi hari ni...

ewah ewah... sedap duduk atas laptop mama...

Apo??????

Dua ekor ni memang adik beradik yang rapat... Shitam dengan oyen.. dua2 ni asalnya dari ipd tempat aku kerja.. lahir pun kat ipd... disebabkan ada orang nak buang dia, aku pun tak sampai hati... tu yang aku bela tu... pastu hantar balik kampung...

Lauk tengahari aku.. tomyam kampung jer tapi selera betul aku dan laki aku makan. Anak aku Arissa siap tambah 3 kali nasi.. memang kena sangat dengan tekak sebab ada masam2 gituw...

Yummyyyy.. dalam gambar nampak biasa2 jer.. realitinya sangat luar biasa
(siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri kan???) 
haha

Lepas makan, tetiba adik ipar aku panggil makan. Rupanya dia buat makan2 sikit sempena asben dia dapat kerja dengan kerajaan negeri. 

Balik dari makan2 rumah mertua, tengok sedap si kembang ni tidur atas beg laptop aku.
Tapi atas laptop, ni beg pulak jadi mangsa.

Kacaque... Kacaque...
Nasib baiklah mama ni sayang kat kacak.
Tu mama biarkan jer...

~~~~~~~~


1 comments:

Cuya berkata...


Hai,jemput join GA saya :)
https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/12/digital-arts-giveaway.html

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review