Sahabat

Halaman

07 Ogos 2020

Chapter 8 : Ogos 2020 ~ Page 220 Of 366

By Dalia Hassan at Jumaat, Ogos 07, 2020
Assalamualaikum wbt


Jumaat : 07/08/2020

PKP / MCO : Hari Ke-143


Pagi-pagi lagi hari ni Kak Wani dengan Seha dah ajak makan pizza tengahari nanti... aku on jer lagipun lama dah tak makan pizza. Cuma aku tak suka makan kat restoren pizza. Aku lebih suka tapau... Haha

Dalam pukul 12tengahari aku keluar dengan Kak Wani nak pergi tapau pizza. Sebelum tu aku minta kak Wani singgah J&T Taipan jap untuk drop off barang customer Shopee aku...


Walaupun sales kedai Shopee aku tak sekencang mana, tapi ada lah juga sikit2. Alhamdulillah... 

Lepas drop off barang kat Shopee, aku dengan kak Wani terus ke Pizza Hut Taipan.. untuk tapau pizza la kekononnya... Sampai Pizza Hut Taipan, aku nampak staff pizza tu duduk kat luar jer. Ingatkan kenapa... Rupanya diorang tak lepas masuk dalam sebab pengurus diorang missing in action. Kunci pulak memang pengurus yang pegang. Aduhlah... Sian diorang tu... Dah pukul 12 lebih masih tak lepas masuk dalam untuk buat kerja. 

Penyudahnya aku dengan kak wani ke Pizza Hut Damen.. tu yang terdekat selain Taipan.

Lama tak makan pizza. Sedap pulak rasa kat tekak aku ni. Tak cukup.. hahaha

Wah. Mentang-mentang aku keluar, dak Oyen ni hijack kerusi aku.. Lena betul dia tidur. Nasib baik la aku ni seorang yang penyayang... Selamat ko tak kena dera.

Balik rumah aku goreng donut pulak...
Gemuk!

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review