Sahabat

Halaman

20 Ogos 2020

Chapter 8 : Ogos 2020 ~ Page 233 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, Ogos 20, 2020

Assalamualaikum wbt


Khamis : 20/08/2020

PKP / MCO : Hari Ke-156

Hari ni cuti awal Muharram. Aduh... Nape lah aku tak perasan dari awal. Kalau aku perasan awal memang aku mintak cuti start esok sampai 31 Ogos. Barulah berbaloi2 cuti lama balik kampung jumpa suami dengan anak-anak. 

Lagi dan lagi dan lagi pergi ke farmasi. Selagi masalah perut aku tak settle, selagi tu la aku akan sentiasa berulang ke farmasi ni.

Balik dari farmasi singgah tapau laksa dengan cendol dekat Man Laksa. Laksa dia ni memang sedap dan terbaik. Cendol pun sama... Sebab tu pelanggan dia tak putus-putus datang.

Malam aku bakar otak-otak pulak. Sebelum aku balik kg ni memang aku nak abiskan stok otak2 yang aku beli sebelum raya haji aritu...

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review