Sahabat

Halaman

16 April 2013

Brochure Pulau Krabi, Thailand

By Dalia Hassan at Selasa, April 16, 2013

Ok. Pada sesiapa yang belum pernah baca entri aku ketika bercuti ke Pulau Krabi tahun lepas, bolehlah klik ke link Cuti - Cuti Thailand : Krabi Island.

Memandangkan banyak pertanyaan dari kawan-kawan dan pembaca blog, di sini aku lampirkan brochure yang aku dapat ketika bercuti di Krabi dulu.. Mungkin agak terlewat sedikit aku masukkan brochure ni (lebih dari setahun), tapi harap2 boleh dijadikan rujukan dan panduan ketika korang bercuti...

Sebenarnya ada banyak brochure yang aku ambil dari sana, tapi aku lampirkan kat sini cuma yang dibawah ni saja.. dan maaflah, aku tak ada scanner... so guna kamera tab aku tu jer la..

Brochure 1

page 1

page 2


page 3

Brochure 2

page 1



page 2

page 3

page 4
 Brochure 3


page 1

page 2


Brochure 4


page 1
page 2
Brochure 5


page 1
page 2
Brochure 6 

page 1

page 2
Brochure 7


page 1

page 2

 Akhir sekali, acara wajib kalau ke Thailand... Jangan lupa memanjakan diri anda di spa.. memang berbaloi.. Aku buat traditional thai massage hanya RM20 je kalau ikut duit Malaysia, 60 minit pulak tu.. massage terbaik pernah aku buat...

senarai harga untuk scrub & massage.. murah giler.. kalau kat Subang ni mau seminggu sekali aku berurut..

2 comments:

dyba gula-gula berkata...

bape costing awak g sane yek?

Dalia Hassan berkata...

Dyba, dalam 1k je termasuk tiket flight ngan hotel... Hotel satu bilik share empat orang.. Kiranya rm500 duit tiket flight + hotel, RM500 duit shopping beli souvenir utk kawan2 dgn duit naik bot nk ke pulau tu... Tp standby la duit malaysia skit kot2 x cukup ke nanti... :-)

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review