Sahabat

Halaman

08 Mac 2014

Tak Sihat!

By Dalia Hassan at Sabtu, Mac 08, 2014
Assalamualaikum wbt...

Lama dah rasanya tak update cerita. Dengan anak yang tak sihat, disambung pula dengan diri sendiri yang tak sihat, juga smartphone yang masih dirawat akibat terendam dalam air. Cuba juga mencari ruang untuk menulis sesuatu, tapi masih juga tak berkesempatan.. minggu sudah, 3 kali berulang alik ke hospital. Demi anak, mama takkan mengalah...

Puas ke klinik, taska pula mencadangkan agar mencuba perubatan alternatif. Dan, setelah berjumpa ustaz dari Klinik DarulSyifa Tanjung Malim, syukur Alhamdulillah kulit kepala dan telinga yang berkudis serta bernanah kembali pulih seperti langsung tiada kesan dan tanda yang dia pernah mengalaminya. Bersih sebersih bersihnya.

Cuma satu, semenjak hari tu, encik asben pula yang terkena jangkitan bawah ketiak, berbiji biji dan bernanah, dan aku seolah olah ada sebiji batu besar yang melekat di kepala. berdenyut denyut. sakit. kami tetap redha kerana biar kami yang menanggung semua kesakitan, bukan anak2. Mungkin cuaca yang tak menentu, cuaca panas yang bersuhu tinggi menjadi faktor yang membuatkan kepala sakit berdenyut2.

Dan aku berharap, kesakitan ini cepat berakhir kerana aku tak mampu bertahan dalam senyuman. Serius. Sakit sangat. huhuhu!






0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review