Sahabat

Halaman

21 Mei 2020

Chapter 5 : Mei 2020 ~ Page 142 Of 366

By Dalia Hassan at Khamis, Mei 21, 2020
Assalamualaikum wbt


Khamis : 21/05/2020

PKP / MCO : Hari Ke-65

Ramadhan : Hari Ke-28

Hari ni aku dah start cuti raya... Hari ni juga aku nak cuba buat seberapa banyak jenis kuih raya yang boleh untuk aku bawa balik kg nanti. Kuih untuk rumah mak, rumah mertua dan juga rumah asben aku...

First time buat Cornflakes Salted Egg. Boleh tahan sedap tapi aku tak berapa suka.
Haha.
Pelik kan sedap tapi tak berapa suka. 

Blueberry Tart

Petang pergi repair kereta jap.. tetiba aircond tak berfungsi. Cemas jugaklah... Tapi Alhamdulillah... Nasib baik ada Bengkel Kita kat Subang Dua. Walau dah nak tutup tapi masih sanggup terima kereta aku.. Melayang jugalah duit untuk ganti blower tu.

Malam buat cookies pulak... First time gak buatnya.. sedap.


Bekas kecik2 jer.. senang kalau tetamu datang, boleh keluarkan bekas2 sekali. (Eh. Tahun ni ada tetamu keeeee?)
….......................................................................................................................................




SITUASI SEMASA COVID-19 DI MALAYSIA

21/05/2020




0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review