Sahabat

Halaman

12 September 2014

Day 12 : 5 Wishlist Aku

By Dalia Hassan at Jumaat, September 12, 2014

Assalamualaikum wbt..

Sedang aku sibuk mengemas rumah, tiba tiba macam teringat yang aku tak buat lagi entry untuk cabaran hari ni.. cabaran hari ke dua belas ni, 5 wishlist aku.

#‎cabaran30hari‬
‪#‎kelabbloggerbenashaari

Kalau ikutkan hati, memang banyak wishlist aku ni. Tapi aku akan bagitau top 5 je, sesuai la dengan kehendak cabaran ni.

1. Anak Lelaki

Aku teringin sangat nak anak lelaki. Memandangkan kedua2 anak aku adalah puteri, aku sangat berharap jika aku mengandung untuk kali ketiga nanti, dapat putera pulak. Oleh kerana kedua dua kelahiran sebelum ni adalah secara pembedahan, maka berkemungkinan besar aku hanya dibenarkan sekali sahaja lagi untuk mengandung,. itu yang sangat berharap untuk dapatkan baby boy. tapi andainya aku dapat baby girl, aku tetap terimanya dengan penuh kesyukuran...

2. Banglo Mewah

Aku selalu berangan miliki sebuah banglo mewah yang dilengkapi dengan kolam renang. OMG. hari2 aku boleh berenang... mesti pecah lemak2 dibadan... hahaha

3.  Toyota Vellfire

Entah kenapalah aku minat sangat dengan Alphard ni. kalau lah aku ada kuasa luar biasa, akan aku sumpah persona aku tu jadi Alphard.. boleh ker boleh ker?

4. Iphone 7

Oleh sebab S4 aku dah mula tingtong... haruslah aku masukkan dalam wishlist smartphone baru... hehehe!

5. Tunaikan Haji 

0 comments:

PayPal

 

The Kakya Debab (Daebak!) Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review